L'Ajuntament de Sagunt aposta per la contractació de persones desocupades a través de Labora
Este projecte d'inserció laboral i cohesió social suposa una inversió de 126.134 euros, dels quals 97.498 euros són finançats per Labora
El curs està orientat a l'aprenentatge de les ferramentes de pagament i els drets del consumidor
L'Associació d'Usuaris de Bancs, Caixes i Assegurances, en col·laboració amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de l'Ajuntament de Sagunt, ha organitzat un taller sobre comerç electrònic dirigit a la ciutadania i enfocat a l'aprenentatge de les ferramentes de pagament i els drets del consumidor.
El taller s'impartirà el dilluns 25 de novembre, a les 17 hores, en la sala d'actes del Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt. Així mateix, s'impartirà el dimarts 26 novembre, a les 17 hores, en la sala d'actes del Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt.
En el mateix es tractaran temes com identificar i recollir informació sobre el lloc web on es comprarà, els mètodes de pagament disponibles com bizum, targeta bancària, transferència, paypal, etc., els drets del consumidor i com reclamar davant un problema.


Este projecte d'inserció laboral i cohesió social suposa una inversió de 126.134 euros, dels quals 97.498 euros són finançats per Labora
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La companyia valenciana Marina Toniovic presenta la seua primera producció el 6 d’agost a les 22.30 hores