Revelats els negocis finalistes de les IV Distincions a l'Excel·lència Turística 'El somriure més bonic de Sagunt'
La Gala del Turisme se celebra el pròxim dimecres 18 de novembre en el Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt

L'equip de Govern es reuneix amb alguns dels membres de la Federació de Veïns de Sagunt amb la finalitat de tractar qüestions rellevants i mantenir-los informats.
En la reunió s'han explicat assumptes referents a les obres del “Pla d'Ocupació” i el “Pla de Diputació per barris”, amb la finalitat d'informar als veïns i tractar de realitzar les obres evitant, en la mesura del possible, els inconvenients que aquestes puguen ocasionar en el seu dia dia.
S'ha parlat també sobre els convenis establits amb les grans empreses i els projectes que es van a realitzar. A més, s'ha explicat als veïns els canvis en les ajudes i subvencions que es concedeixen des de l'Ajuntament.
A la reunió amb la Federació de Veïns ha assistit Francesc Fernàndez, alcalde de Sagunt, Teresa García, diputada d'Hisenda, Pablo Abelleira, delegat d'Urbanisme i Pepe Gil, delegat de Contractació, Patrimoni i Manteniment.
La Gala del Turisme se celebra el pròxim dimecres 18 de novembre en el Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt
El Ple Municipal també insta les administracions competents a estudiar, projectar i executar una connexió directa i funcional amb el bypass que millore els accessos a Parc Sagunt I i II
Este reconeixement recorda Mariano Agustí Ferres i Joaquín Villalba Pascual, guàrdies municipals que van treballar en esta institució pública