Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Dales lo que quieren es representarà el dissabte 23 de desembre a les 20 hores, i és una peça destinada a majors de 16 anys

Dissabte que ve 23 de desembre, a les 20 hores, es podrà gaudir de l'obra de teatre Dales lo que quieren al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt, protagonitzada per Marta Santandreu i Sílvia Valero. Es tracta d'una peça en castellà per a majors de 16 anys i amb una duració de 70 minuts. L'entrada serà gratuïta fins a completar l'aforament. En acabar l'obra hi haurà una xarrada col·loqui amb el públic assistent. Esta actuació està inclosa dins de la programació cultural del departament de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
L'obra narra l'execució del primer cas de condemna a mort a Espanya per la intel·ligència artificial. La notícia tindrà una gran repercussió mediàtica i social. D'altra banda, en una sala de la presó, la condemnada, aliena a un món que l'observa, haurà de triar el menú del seu últim sopar, i com a últim desig convida a sopar a la directora del centre penitenciari, que serà l'encarregada d'executar-la l'endemà. Una trobada a contrarellotge entre dos dones ferides. Una morirà i només vol passar una nit divertida. L'altra té una culpa que la consumix i que intenta expiar mitjançant la seua faena com a representant d'un nou sistema en el qual creu. Parlaran de temes banals, per a desviar qüestions que realment els ferisquen, mentre esperen cadascuna a la seua manera la mort. Dos dones que es descobrixen al final d'una història que no pot començar.
Dales lo que quieren proposa un viatge que partix de l'absurd pròpiament dit, amb uns personatges aparentment antagònics, que s'endinsa en l'emocionalitat més dolorosa quan es descobrixen com dos dones castigades per la vida i que només es tenen l'una a l'altra.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny