Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La funció tindrà dos passes, el dissabte a les 20 h i el diumenge a les 19 h. L’entrada té un preu de 7 euros

Este cap de setmana arriba l’obra de teatre Drácula. Deseo y represión ,de la companyia Ars Dementia, al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. La funció tindrà dos passes, el dissabte a les 20 h i el diumenge a les 19 h.
Drácula. Deseo y represión és una adaptació lliure de la novel.la Drácula, de Bram Stoker. L’idioma de la representació és el castellà, i es tracta d’una obra exclusivament per a adults, majors de 18 anys.
Les entrades, que tenen un preu de 7 euros, es poden adquirir en https://www.servientradas.com/espectaculo/AYUNTAMIENTO_DE_SAGUNTO/3/dracula-desep-y-represion.html.
Esta obra forma part de la programació d’hivern de la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament