Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'agrupació interpretarà All I want for Christmas is you, de Mariah Carey, en la segona part de l'actuació

L'Orquestra Simfònica Lira Saguntina oferirà el seu habitual Concert de Nadal este dissabte, 23 de desembre, a les 19 hores en l'Auditori Joaquín Rodrigo (pl/ Cronista Chabret, 6, Sagunt), amb entrada lliure fins a completar aforament.
La regidora de Cultura, Ana María Quesada, ha expressat: «Com sempre, convidar la ciutadania perquè gaudisca d'este concert organitzat també des del departament de Cultura». Així mateix, la regidora ha indicat que «el repertori és espectacular, i anem a gaudir de la màgia i de la il·lusió de Nadal».
El concert constarà de dos parts. En la primera, s'interpretarà la Pastoral del Concert Grosso per a la nit de Nadal Op.6 Núm. 8, d'Arcángelo Corelli, així com el concert per a oboé i orquestra en Do M Kv.314, de Wolfgang Amadeus Mozart.
En la segona part de l'actuació, el públic podrà gaudir d'obres d’Strauss, Richard Rodgers i José Feliciano, entre altres, a més de la famosa All I want for Christmas is you, de Mariah Carey.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny