Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell

L'obra La Bolcheviqui del Carme, interpretada per la companyia teatral El Molí, arriba al Centre Cultural Mario Monreal este dissabte a les 20 hores. És una obra en valencià, dirigida a tots els públics, de 90 minuts de durada i amb un preu d'entrada de 4 euros.
L’Associació Memòria Històrica de Quart de les Valls presenta este sainet junt amb actors i actrius dels grups teatrals de l’Associació Cultural el Codoval de Quart de les Valls, el Rif-Teatre de Benifairó de les Valls i Pezenelagua de Sagunt.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament