Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell

La regidora de Serveis Socials, Mónica Caparrós, i el regidor de Comerç i Mercats, Sergio Moreno, presentant el cartell de la campanya.
L'Ajuntament de Sagunt organitza un any més la campanya Nadal Compartit, mitjançant la qual posa a la disposició d'organitzacions humanitàries i centres educatius locals els llocs interiors vacants en els mercats municipals durant les dates nadalenques, concretament des del 14 de desembre de 2015 fins al 5 de gener del nou any.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament