Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La inversió total de les actuacions va superar els 100.000 €

L'equip de la Direcció Territorial d'Infraestructures Educatives dependent de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació va visitar ahir la ciutat per a la signatura de l'acta de recepció de la finalització de les obres en les cobertes dels centres educatius Montíber, Maestro Tarrazona i el CIPFP Eduardo Merello. La intervenció ha consistit en l'eliminació de tot l'amiant dels seus sostres i d'algun element extern a les cobertes que també contenia este mineral. Amb esta intervenció es millora el sistema d'impermeabilització dels sostres i s'obtindrà una millora en eficiència energètica d'estos.
El regidor d'Educació, Raúl Palmero, comenta: «És una reivindicació molt demandada per la comunitat educativa i era intolerable que els nostres centres educatius fins i tot continuaren tenint elements nocius per a la salut del nostre alumnat.» Les actuacions es van fer en època estival coincidint amb les vacacions de l'alumnat dels centres i la inversió total de les actuacions va superar els 100.000 €.

Raúl Palmero, va recordar els tècnics «És important que s'actue en tots els col·legis de la ciutat en matèria d'accessibilitat quant a la col·locació d'ascensors, que es rehabiliten els gimnasos del CEIP Baladre i CEIP Tarrazona, així com de manera integral el CEIP Cronista Chabret. I per descomptat davant la massificació de les aules tant en primària, secundària com en cicles formatius, que es tinga en compte a Sagunt com una prioritat educativa de primer ordre, en noves infraestructures i actuacions de gran importància, la nostra ciutat ha d'estar preparada per als reptes del futur i l'educació és progrés»

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny