L'Ajuntament de Sagunt reconeix Ángel García, campió d'Europa i d'Espanya de wushu
El jove esportista de 14 anys ha conquistat els campionats europeus i nacionals en diferents disciplines
El primer tractarà la dissolució del Consell local Agrari i la seua integració en l'estructura organitzativa municipal i el segon sobre el debat de política general municipal
La Corporació Municipal es reunix dimarts que ve 29 d'octubre en dos plens extraordinaris en el saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt.
En primer lloc, a les 17 hores, amb un únic punt del dia: Expedient 1804030Y: Dissolució del Consell Local Agrari i integració en l'estructura organitzativa municipal.
El segon lloc, a les 17:45 hores, amb un únic punt del dia: Debat de política general municipal.
La sessió la retransmetrà en directe el Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament (Aytosaguntovideos) i en les xarxes socials de l'Ajuntament de Sagunt: Facebook i Twitter.
El jove esportista de 14 anys ha conquistat els campionats europeus i nacionals en diferents disciplines
L'Ajuntament ha invertit en esta intervenció 807.191 euros (IVA inclòs), després d'adjudicar l'obra a l'empresa Civicons Construccions Públiques SL
L’Ajuntament de Sagunt organitza este passeig per a reduir l’aïllament social, fomentar l’activitat física i afavorir un envelliment actiu