El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L’enquesta es podrà respondre fins al 24 de febrer de 2023 i té un temps aproximat de resposta a les preguntes de 6 minuts

Actualment, la delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt es troba en procés de desenvolupament del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació (PSTD), un instrument de finançament extern mitjançant el qual l'Ajuntament podrà optar als fons europeus Next Generation.
Este pla es dirigix al foment del desenvolupament sostenible del municipi, així com a la millora de la digitalització i competitivitat de Sagunt com a destinació turística. L'objectiu, per això, és presentar un pla atractiu encaminat a la resolució de problemàtiques comunes i a l'impuls de les nostres fortaleses.
En este sentit, des del departament de Turisme s'ha dissenyat i posat a la disposició de la ciutadania un formulari mitjançant el qual es pot participar-hi aportant l'opinió respecte a diferents àrees de treball, amb la finalitat de conéixer de primera mà, a través de l'experiència de ciutadans i ciutadanes, les necessitats del municipi.
El formulari es podrà respondre fins al 24 de febrer de 2023, i el temps aproximat d'emplenament és de 6 minuts. L'enllaç del formulari dirigit al teixit empresarial i a la societat civil és https://forms.office.com/e/tk5udfcfb5
La regidora de Turisme, Natalia Antonino ha manifestat que «l'objectiu entre tots i totes és dissenyar un camí que ens dirigisca cap a la sostenibilitat turística del municipi, i amb estos fons nacionals i europeus se'ns permet realitzar estes accions». Així mateix, ha explicat que des del departament de Turisme agraïxen «l'atenció rebuda i el temps dedicat» i indiquen que «l'opinió i visió de la ciutadania són molt importants».

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+