Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La directora general d'Innovació i Inclusió Educativa, María del Rosario Reig, junt amb el seu equip de la Conselleria d'Educació, ha visitat l'Aula didàctica de Cultura Clàssica - Saguntina Domus Baebia

La directora general d'Innovació i Inclusió Educativa, María del Rosario Reig, junt amb el seu equip de la Conselleria d'Educació, va fer una visita ahir a l'Aula didàctica de Cultura Clàssica – Saguntina Domus Baebia. En este acte van estar presents també el segon tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Sagunt, Roberto Rovira i el regidor d'Educació, Raúl Palmero.
En la visita es va ressaltar que la Domus Baebia és un referent en l’àmbit internacional. També es va destacar que és part de la vida i la història de Sagunt, així com l'aposta decidida tant de l'Ajuntament de Sagunt com de la Conselleria d'Educació per este projecte.
El regidor d'Educació de l'Ajuntament de Sagunt va manifestar que és una prioritat per a la seua regidoria continuar apostant per la cultura clàssica: «La Domus Baebia és un referent internacional en l'aplicació i formació d'estos tallers. Per això, és essencial per a transmetre el nostre llegat i la multiculturalitat de la ciutat». Raúl Palmero va acabar la seua declaració qualificant la Domus Baebia de «joia educativa» la qual continuaran «cultivant, cuidant i secundant» perquè continue sent un projecte «tan prestigiós com demandat».

Per la seua banda, María del Rosario Reig, va incidir en la idea que la Domus Baebia és un referent en aules didàctiques i va assegurar que molta gent vol aprendre del treball que es du a terme en este espai. A més, va afirmar que «quan l'educació traspassa els edificis, té molt de sentit». Respecte al treball conjunt del Consistori i la Conselleria, va assenyalar que les coses s'aconseguixen pel treball en equip.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny