Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Més de 300 persones van omplir ahir el saló d'actes del Casal Jove per a gaudir de la primera edició de “Sagunt Talent Show”, que va comptar amb dotze actuacions en la categoria infantil i set en la juvenil. L'espectacle organitzat pels corresponsals dels instituts del municipi, coordinats per la delegació de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt, va deixar patent el gran talent que tenen molts joves i xiquets de la localitat.
El regidor delegat de Joventut, Guillermo Sampedro, ha destacat que “des de la delegació estem molt satisfets tant per la participació d'una vintena de joves artistes, com per la repercussió, amb més de 300 persones que van poder assistir ahir a la gala. Ha sigut tot un èxit per a ser la primera edició, així que açò ens anima a continuar l'any que ve i seguir donant-li espai a la gent de Sagunt i Port que té algun talent”. Sampedro ha afegit que “cal destacar també que en l'organització ha participat molt activament el grup de treball del futur Consell de la Infància, juntament amb els corresponsals dels instituts. És a dir, que des de la regidoria li hem donat participació a la gent jove i han sigut els xiquets i xiquetes, i els adolescents del municipi els que han agafat el protagonisme en aquest projecte”.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny