Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
Entre els mesos de març i abril, la regidoria de Joventut i Infància desenvoluparà dos tallers per a dones d'entre 12 i 18 anys perquè aprenguen a autodefensar-se


Els dies 24 i 25 de març i 12 i 13 d'abril, la regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt organitzarà dos tallers d'autodefensa feminista destinats a dones d'entre 12 i 18 anys. A Sagunt serà els dies 24 i 25 de març en el Casal Jove de 18.00 a 20.00 hores. Després, al Port de Sagunt serà els dies 12 i 13 d'abril de 17.00 a 19.00 hores, també en el Casal Jove.
L'objectiu d'estos tallers és potenciar l'autoconeixement, la consciència corporal, la cura d'una mateixa i la xarxa d'afectes, amb la finalitat d'enfortir l'autoestima i així trobar claus per l'apoderament i l'autodefensa. El curs oferirà ferramentes individuals i col·lectives per a previndre i afrontar la violència masclista.
Esta activitat és completament gratuïta i les persones interessades hauran d'inscriure's en el següent enllaç: https://aytosagunto.apuntate.online/pio/?area=21. Per a més informació, heu de dirigir-vos als centres municipals de joventut.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament