Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La jornada se celebrarà el 12 de desembre des de les 9.30 hores i té per objectiu donar a conéixer els programes, activitats i serveis que es desenvolupen en l'àmbit local

Dimarts que ve 12 de desembre en el centre cívic del Port de Sagunt es desenvoluparà la jornada “L'envelliment actiu i la convivència de les persones d'edat avançada a Sagunt”. «Hem de donar a conéixer els programes i les activitats que duem a terme per a este sector de la població des de Serveis Socials», ha afirmat la regidora de Serveis Socials, Nuria Carbó. A més, esta jornada servirà per a informar a totes les persones i entitats que estiguen interessades a abordar esta realitat social del nostre entorn.
La inauguració de la jornada serà a les 9.30 hores. «És important ressaltar que es presentarà el desenvolupament del projecte Impuls de l'Institut de Biomecànica de València», a càrrec de Rakel Poveda, assenyala Nuria Carbó. També es presentaran els programes municipals de voluntariat i participació activa de les persones d'edat avançada, per part de María José Vila, Nanda López i Rafel Tomás; i es finalitzarà el matí amb una ponència sobre els beneficis de la tecnologia adaptada a la llar, a càrrec d'Ismael Ruiz. Després, a la vesprada, a les 16.30 hores es parlarà sobre l'habitatge col·laboratiu en cessió de sòl públic.
La regidoria de Serveis Socials i la seua Àrea del Major recomana a la ciutadania participar en estes jornades, a persones majors i persones vinculades a la cura i atenció de persones majors a fi que puguen disposar d'una major informació, ampliar els seus coneixements sobre este tema i poder participar, a través de la seua assistència, en estes jornades municipals.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny