El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Esta jornada aprofundix en el coneixement i l'aplicació dels ODS de l'Agenda 2030 per a les empreses i es realitzarà de manera telemàtica el 24 d'abril a les 12:00 hores
La tercera sessió del cicle enfocat al fet que el sector empresarial visualitze i aprofundisca en el coneixement i l'aplicació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030 es realitzarà de manera telemàtica el dilluns 24 d'abril a les 12:00 hores. Esta acció forma part del programa Impulsant els ODS a la ciutadania que desenvolupa la Regidoria de Promoció Econòmica i Industrial al costat del departament de Joventut i Infància. Cal esmentar que este programa compta amb una subvenció de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.
Després d'una primera jornada introductòria i una segona dedicada a la responsabilitat social de les empreses, la tercera sessió d'esta iniciativa es centra en els ODS que tenen una relació directa amb el medi ambient des d'una perspectiva teorico-pràctica. L'objectiu d'esta tercera jornada és conscienciar el sector empresarial de la vital rellevància que comporta el compliment dels ODS per al futur del planeta. Així mateix, també s'exposaran a les empreses idees i consells que faciliten aconseguir estos ODS dins del seu propi sistema organitzatiu.
Aquelles persones emprenedores i empreses que vulguen participar en la tercera sessió del cicle poden fer-ho de manera gratuïta. Però han d'inscriure's telefonant al 962655886 o emplenant un formulari en línia al qual es pot accedir a través del següent enllaç: https://forms.gle/LXZn4ZijMeDP8zeH9

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+