Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La agrupació musical farà el concert amb la Big Band i la Banda Conjunta de la UMP
El dissabte 3 de juny a les 19:30 hores la Unión Musical Porteña oferix un nou concert al Teatre de Begoña. (c/ Progrés, 32; el Port de Sagunt). La entrada és lliure fins completar aforament. Este esdeveniment forma part de la progrmació del departamet de Cultura del Ajuntament de Sagunt.
En primer lloc, actuarà la Big Band de la Unión Musical Porteña amb la direcció de Luis Sevilano Pereira. Al concert interpretaran les obres: Tumbao, Porteña´s Blues i Drum Funk.
Després actuarà la Banda Conjunta de la Unión Musical Porteña amb la direcció de Raúl Doménech Rubio. En esta ocasió interpretaran les obres: Coronation Fanfare de Robert W. Smith; Brace For Impact de Christina Huss; Roma Invicta (3º y 4º moviment) de Raúl Doménech; Viva la Vida de Coldplay; i Barrio Sésamo, versió de Johnnie Vinson.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament