El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El projecte que s'ha exposat és l'Atles de Vies Verdes, identifica els recorreguts i elements patrimonials d'antigues línies ferroviàries convertides en vies verdes

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha assistit este matí a l'Ajuntament de Viver per a la presentació de La Via Verda de Ojos Negros: una eina digital al servei dels municipis i comarques. Este esdeveniment ha sigut organitzat per la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat Sostenible i la Càtedra Demetrio Ribes de la Universitat de València, al qual han acudit també altres alcaldes i alcaldesses, i regidors i regidores de la comarca i empreses del sector privat.
El projecte que s'ha exposat és la WebApp Atles de Vies Verdes, que identifica els recorreguts i elements patrimonials d'antigues línies ferroviàries convertides en vies verdes o que puguen convertir-se en tals en la Comunitat Valenciana, i facilita esta informació a través d'un pla en línia, accessible des de qualsevol dispositiu.
La primera ruta completada en este projecte de WebApp és la Via Verda de Ojos Negros. En l'aplicació es contempla una capa d'informació útil per a persones usuàries de la via verda. Entre les dades que contindrà esta app es troben els punts d'accés als municipis des de la via verda, amb ubicació GPS i una descripció, a més d'enllaç a webs municipals d'informació, amb l’url del lloc web. Així, les persones es podran dirigir a la web de l'ajuntament i informar-se de punts d'interés local, centres culturals, oficines de turisme o informació d'interés per a visitants sobre hostaleria, allotjaments…
Per a conéixer més sobre esta nova eina digital, es pot visitar la web https://www.catedrademetrioribes.com/viesverdes/es/ojos-negros/
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+