Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
Fins al 7 de gener, l'horari serà de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.00 hores i a partir del 9 de gener, l'horari serà de 9 a 1.00 hores de dilluns a divendres i els dissabtes de 9.00 a 21.00 hores
L'Ajuntament de Sagunt comença a partir de hui el servici d'ampliació d'horaris a les sales d'estudi de les biblioteques, tant de la sala d'estudi del Centre Mario Monreal com del Centre Cívic Antic Sanatori. Els horaris especials estan dirigits principalment a les i els universitaris per a la preparació dels exàmens i enguany seran fins al pròxim 26 de gener.
Durant el període festiu, fins al 7 de gener, l'horari serà de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.00 hores. Així mateix, una vegada concloses les festes nadalenques, a partir del 9 de gener, l'horari de les biblioteques serà de 9.00 a 1.00 hores de dilluns a divendres i els dissabtes de 9.00 a 21.00 hores.
El regidor d'Arxiu i Biblioteques, Roberto Rovira, ha assenyalat que «per a nosaltres és primordial oferir a les i els jóvens uns espais en perfectes condicions per a estudiar tant en relació a la temperatura, com d'accés a la xarxa elèctrica o a Internet». Així mateix, Rovira conclou asseverant que «amb estes iniciatives intentem potenciar els servicis en matèria de formació perquè l'estudi és una de les millors ferramentes per a millorar el nostre futur tant a nivell personal com general».

La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament