El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La Via del Pòrtic i la Casa dels Peixos han rebut un 194 % de visites més que durant les mateixes dates de l'any anterior

Les oficines municipals de turisme tripliquen les consultes d'este cap de setmana, del 14 al 17 d'abril, en comparació amb l'any passat, segons les dades recollides per les oficines de Turisme de Sagunt. L'increment més elevat s'ha produït amb els turistes estrangers, amb un 483 %, mentre que els nacionals han augmentat en un 203 %.
Les principals demandes d'informació han sigut sobre monuments, informació local, gastronomia, transports i visites guiades i el perfil del turista és principalment familiar, seguit de parelles, individuals i amics.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha manifestat sobre els resultats d'este passat cap de setmana: «Podem concloure que la Setmana Santa ha llançat dades positives a la ciutat, mantenint Sagunt com un destí de primer ordre per a passar este període vacacional i concretament destacar que ha sigut un turisme de proximitat per a un públic familiar i que ens adonem que cada dia desperta un major interés la multitud d'ofertes turístiques que oferix el municipi».
A la Casa dels Berenguer l'afluència ha augmentat en un 7’2 % comparat amb l'any anterior i s'ha recuperat la visita de turistes internacionals amb un increment de 49 %. Este cap de setmana la casa ha acollit un 76 % de turistes nacionals i un 24 % d'internacionals.
Els espais arqueològics de la Via del Pòrtic i la Casa dels Peixos també han experimentat un augment de visites del 194 %.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+