La Corporació Municipal de Sagunt es reunix este dijous en el Ple ordinari de juliol
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-ho a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial

Segons ha comunicat el regidor delegat d'Aigües, Pepe Gil, s'ha detectat una nova fuita d'aigua en les conduccions de l'Entitat Pública de Sanejament i d'Aigües Residuals de la Comunitat Valenciana (EPSAR), que subministra l'aigua a Aigües de Sagunt per a la seua posterior distribució a Almardà. Segons informa esta fugida està al costat d'una de les reparacions que es van realitzar fa unes setmanes i probablement s'haja produït pels moviments de terra.
Gil ha explicat que la reparació requerix del tall del subministrament d'aigua potable a Almardà, per la qual cosa ha exigit que la reparació es duga a terme a la nit i que el servei estiga restablit abans de les 6 hores de demà dissabte, 9 d'octubre. Així mateix, indica que cap a les 23.00 hores de la nit de hui es tallarà l'aigua i que la previsió és que estarà restablit el servei en unes 4 o 5 hores. Encara que es donen garanties que així serà, l'edil recomana emmagatzemar aigua per al servei bàsic.
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-ho a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci enfront de l'Ajuntament
Este pla d'ocupació està finançat, principalment, pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) i compta amb una inversió total de 447.097 €