Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Després del documental, que té una duració de 26 minuts, la secretaria Tècnica de Red de Ciudades que Caminan, Ana Montalbán Navas, impartirà una ponència

La Federació d'Associacions Veïnals de Sagunt i l'Associació Cultural Nautilus han organitzat en col·laboració amb la regidoria de Mobilitat Urbana de l'Ajuntament de Sagunt l'acte Recuperar la calle para vivir mejor, per a hui, 18 de setembre, a les 18.30 hores, dins de la programació de la Setmana Europea de la Mobilitat 2023. L'acte serà a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt, és gratuït fins a completar aforament i comptarà amb la presència del regidor de Mobilitat Urbana de l'Ajuntament de Sagunt, Javier Raro.
L'acte inclourà la projecció del documental Ciudades para su gente (2022) de DW Documentales, que ens plantejarà qüestions com: «Podem reinventar les nostres ciutats per a viure millor? París, Barcelona, Groninga, ciutats europees amb un problema comú», o altres com «Com reduir la contaminació ambiental, ajustar-se al canvi climàtic i millorar la qualitat de vida?».
Després del documental, que té una duració de 26 minuts, la secretaria Tècnica de la Red de Ciudades que Caminan, Ana Montalbán Navas, impartirà la ponència Recuperar la calle para vivir mejor. Ana Montalbán és Arquitecta i Màster en Urbanisme i es dedica professionalment a l'arquitectura i al disseny urbà, amb experiència en Plans de Mobilitat Urbana Sostenible, intentant aportar una perspectiva que recupere els conceptes del bon urbanisme, entés com l'art de fer millors ciutats per a viure junts.
El final de l'acte acollirà un període de col·loqui moderat per José María García, on podran intervindre tots els assistents.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny