Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Respecte al turisme internacional, els turistes italians han augmentat en un 20%

El departament de Turisme ha registrat un increment de 3 punts respecte a l'any anterior dels turistes que han visitat Sagunt durant el pont de sant Vicent, la qual cosa li manté com a destinació de proximitat referent per a estes dates.
Respecte al turisme nacional, la Comunitat Valenciana continua sent la principal visitant quant al turisme nacional que es produïx en el municipi. Respecte al turisme internacional, els turistes italians han augmentat en un 20%, i també hi ha hagut un increment en les estadístiques dels visitants procedents dels Països Baixos, mentre que els francesos es mantenen «en el pòdium internacional», ha indicat la regidora de Turisme, Natalia Antonino.
Així mateix, la regidora ha expressat: «Són unes dades positives, unes dades que evolucionen favorablement any rere any». Natalia Antonino ha posat l'accent que «les principals demandes» han sigut el patrimoni i l'oci dels recursos naturals del municipi, així com les platges. A més, ha afegit: «El que hem de fer és continuar treballant perquè any rere any el turista continue apostant per Sagunt com a referent vacacional i millorar tots els productes turístics que estiguen a l'abast de les nostres possibilitats».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny