El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Els participants van insistir en la importància de realitzar intervencions on les persones siguen ateses en els seus entorns naturals i de manera integral

El Departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt va participar ahir, 29 de març, en la primera de les taules redones de les III Jornades de Transferència de Serveis Socials i Salut Mental a Vinaròs per compartir la seua experiència en el desenvolupament del programa S.A.S.E.M (Seguiment i Acompanyament per a persones amb Malaltia Mental) de Sagunt.
Durant la seua intervenció, van explicar el desenvolupament del seu treball des dels seus inicis en 2021, on van posar l'accent en la seua metodologia d'intervenció centrada en la persona, així com la coordinació amb els àmbits sanitari, social i comunitari.
El regidor de Serveis Socials, Alejandro Sotoca, ha anunciat que s'ha fet «un passet més enllà en el tema de salut mental». Així mateix, ha afimado: «La veritat és que des del departament de Serveis Socials estem contents que la Conselleria compte amb nosaltres per a explicar la nostra experiència dins del programa S.A.S.E.M, ja que som pioners en tot aquest tipus de qüestions».
Les següents intervencions van consistir en una exposició sobre l'avaluació de centres residencials per a persones amb malaltia mental a través del Machine Learning i on diferents entitats locals de la província de Castelló que treballen en l'atenció de persones amb problemes de salut mental compartiren les seues experiències.
Els participants en les jornades van insistir en l'important i essencial que és dur a terme intervencions on les persones siguen ateses en els seus entorns naturals i de manera integral.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+