El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El servici estarà actiu del 6 al 10 i del 15 al 17 d'abril

La Delegació de Platges de l'Ajuntament de Sagunt posarà en marxa a partir de demà, 6 d'abril, el servei de Salvament i Socorrisme de les platges durant estos dies festius. En concret, el servei estarà actiu del 6 al 10 i del 15 al 17 d'abril, des de les 11 fins a les 18 hores. Comptarà amb una dotació de 8 persones (6 socorristes i 2 coordinadors de posta) repartides entre les platges de Port de Sagunt i Almardà. També estaran operatives dues UVI mòbils, una en cada platja.
El regidor de Platges, Roberto Rovira, fa una crida a la responsabilitat a totes les persones que vulguen gaudir de les nostres platges: «Com tots els anys, i per a garantir la seguretat a les nostres platges, de veïns i visitants a la nostra ciutat, aquestes vacances de Pasqua hi ha servei de Salvament i Socorrisme a les nostres platges. Insistir que es complisquen les normes de seguretat a les platges conforme a les instruccions del servei de Salvament i Socorrisme».
El regidor també ha recordat que la platja és un entorn natural que cal preservar: «És imprescindible que respectem especialment la platja com a entorn natural protegit. No podem depositar cap residu a la platja, per a això estan les papereres i contenidors habilitats. A més, recordem que no està permesa l'entrada de gossos a la platja durant tot l'any i més ara quan estem en període d'implantació d'una espècie molt important a les nostres platges i que està protegida, el corriol camanegre».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+