El premi a la Falla Més Igualitària de Sagunt 2026 recau en la Falla Teodoro Llorente
La comissió guanyadora rebrà 1.000 euros, així com el reconeixement per aconseguir este títol en forma de banderola
Divendres que ve 27 se celebrarà una xarrada on s'exposaran estratègies per a iniciar negocis que requerisquen baixa inversió inicial
L'Ajuntament de Sagunt, a través de la regidoria de Universitat, Ciència i Innovació, impartirà este pròxim divendres 27 de setembre el taller ‘Emprendre a cost zero’ a partir de les 10 hores al Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt.
Esta jornada s'enquadra en les accions per al foment i la promoció de l'emprenedoria local que el departament realitza periòdicament. Per a Toni Iborra, regidor de Universitat, Ciència i Innovació, “l'activitat emprenedora suposa, junt a la formació de capital humà, un element clau per al desenvolupament econòmic local, per la qual cosa considerem molt important este tipus de formació que, a més, donen a conèixer noves fórmules de negoci innovadores i d'alt component tecnològic que requereixen de baixa inversió inicial”.

Durant la sessió s'abordarà des d'un punt teòric i pràctic estratègies per a posar en marxa negocis que no requerisquen aportar un capital important d'inici i que poden tindre una alta viabilitat desmuntant el mite que per a emprendre és necessari comptar amb un gran capital inicial. Al contrari, amb una mentalitat creativa i ferramentes gratuïtes es poden oferir solucions disruptives a problemes actuals que aporten nombrosos clients.
“En l'actualitat, les noves tecnologies oferixen un camp ampli per a emprendre, però també oferixen solucions senzilles i barates per a molts altres negocis. Creiem que impulsar el talent innovador de les nostres persones emprenedores és un excel·lent complement al teixit empresarial actual i la millor estratègia per a ser una ciutat dinàmica i innovadora”, afirma Toni Iborra.
Mitjançant consells pràctics i de manera amena, la formació donarà claus pràctiques per a conèixer el mercat i trobar-hi un nínxol on posicionar la nostra empresa i analitzar la viabilitat de la mateixa mitjançant la realització d'un pla d'empresa.
La formació és completament gratuïta i oberta al públic, per a assistir-hi només cal inscriure's a través del següent enllaç: https://urlc.net/kjrv.

La comissió guanyadora rebrà 1.000 euros, així com el reconeixement per aconseguir este títol en forma de banderola
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)