Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Esta iniciativa possibilita regalar de manera gratuïta experiències digitals sobre la història i l’essència del municipi a través de la tecnologia

El departament de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt oferix un ample catàleg de regals gratuïts que consistixen en experiències digitals sobre la història i l'essència de la ciutat. El catàleg conté regals tecnològics que són una manera de donar difusió al treball que fa l'àrea de Turisme per a ampliar l'oferta turística de Sagunt en termes d'innovació, sostenibilitat i connectivitat.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha explicat el propòsit d'esta iniciativa: «Este tipus d'accions promocionals tenen com a finalitat un avanç perquè els que visiten Sagunt puguen planificar millor el seu viatge i conéixer de manera prèvia una part del que es poden trobar quan arriben».
Dos d'estos regals tecnològics són 'Misión Rescate' i 'El secreto del rabino', dos jocs en línia que transporten l'usuari fins a les èpoques més fascinants de la història de Sagunt.
Una altra experiència digital és el pòdcast 'Factory Town – Sagunt en l'era dels Peaky Blinders' en el qual les històries de l'antiga ciutat factoria cobren vida i proporcionen un viatge en el temps ple d'emocions.
Finalment, per a aquells que desitgen explorar Sagunt des de la comoditat de la seua llar, l'àrea de Turisme ha creat un mirador virtual que permet recórrer cada racó de la comarca amb tan sols lliscar un dit per la pantalla.
Estos regals són portals màgics que connecten les persones amb la riquesa cultural i l’encant de Sagunt. Des de jocs que encuriosixen fins a relats que narren els secrets millor guardats de la ciutat.
Si està interessat o interessada a regalar estes experiències digitals pot accedir en la web de Sagunt Turisme: https://www.saguntoturismo.com/sagunto/web_php/index .php?contingut=noticia_desc_coconut&aneu=55&title=aquest-nadal-regala-sagunto



La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny