Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Compta amb gran quantitat de textos, mapes, fotografies i codis QR amb links a audios del cant de cada espècie, que es pot albirar al Camp de Morvedre
La delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt, en la seua aposta per diversificar i desestacionalitzar l'oferta turística comarcal, ha realitzat una Guia de Turisme Ornitològic del Camp de Morvedre, dins de les diferents accions d'este any del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre.
Una guia realitzada en sis idiomes: castellà, valencià, anglés, francés, alemany i holandés, que inclou un mapa amb rutes, punts d'observació i aus que es poden albirar en cada època de l'any, a més de codis QR amb links a audios amb cant de cada espècie.
La regidora delegada del departament de Turisme, Natalia Antonino, ha comentat que «esta guia és un nou recurs per a donar a conéixer els espais naturals de la comarca, així com per a potenciar el producte de birding en línia amb Turime Comunitat Valenciana i València, sempre d'un mode respectuós amb la fauna i els seus hàbitats, tal com recomana la guia». I afig «que s'han fet en sis idiomes, perquè Sagunt tinga presència en les fires internacionals de birdwatching i siga un referent en esta mena de turisme».
Per a presentar la guia de birding, Sagunt Turisme ofereix una visita guiada gratuïta a la marjal dels Moros, este dissabte 28 de novembre a les 10 hores. El punt de trobada és el Fortí del Grau Vell i es reserva en la web de turisme www.saguntoturismo.com. És necessari portar calçat còmode i aigua.
La guia ha sigut realitzada per l'empresa Numenius Tours S.L, una referència per al turisme ornitològic a València, i conté informació de la marjal dels Moros i Almardà, la Font de Quart (Quart de les Valls), el Garbí (Estivella) i Sant Esperit (Gilet). Es pot aconseguir en línia, en les webs de turisme www.morvedreturismo.es i www.saguntoturismo.com i en les oficines de turisme de manera presencial.
El Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre és finançat per Turisme Comunitat Valenciana, la Diputació de València – València Turisme i l'Ajuntament de Sagunt.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny