Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
Es un tratado de una actividad en conmemoración del 40 aniversario del tancament d'Altos Hornos del Mediterráneo que se desenvoluparà el disabte 27 de abril.

La regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt ha tornat a organitzar una activitat gratuïta amb la qual es recorda el 40 aniversari de la reconversió industrial. Es tracta de la gimcana anomenada Gran Joc Urbà ‘Memòria del 83’, que es durà a terme el dissabte 27 d'abril de 17.30 a 19.30 hores en la nau del futur museu industrial del Port de Sagunt, coincidint amb la celebració programada amb motiu d'esta fita. Esta activitat també es va desenvolupar el passat 23 de març.
L'activitat està dirigida a jóvens d'entre 12 i 30 anys i participaran en la gimcana 6 grups de 5 persones. A més, hi haurà premis per als dos primers classificats. El primer premi és un sopar en una pizzeria per a 5 persones; i el segon, entrades per al cinema també per a 5 persones. Les inscripcions estan obertes fins al 25 d'abril a través del següent enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1faipqlsfngrrx9ftgcb4w5hfxfvowvjrpnwz_5aahlgngw_a0y2jkaw/viewform
Amb esta gimcana es farà un viatge en el temps 40 anys arrere amb l'objectiu d'ajudar a la prestigiosa periodista internacional Miss Mery Towers a recordar parts essencials de la nostra memòria obrera i industrial i d'esdeveniments determinants en la nostra història recent. Cal tindre en compte que, els qui no poden recordar el passat, estan condemnats a repetir-lo, afirmen des del departament municipal.

El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)