Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La delegació turca també ha visitat el patrimoni industrial i històric del municipi i ha conegut la cultura, tradicions i història saguntines

El CEIP Cronista Chabret i el regidor d'Educació, Raúl Palmero, han rebut una delegació turca del Centre educatiu Perihan Erdogan Ilkokulu, que es troba a Ankara, la capital de Turquia, amb la finalitat d'iniciar llaços educatius i fomentar l'intercanvi mitjançant programes Erasmus. Esta trobada s'emmarca en un Job shadowing per a promoure concretament l'Erasmus + KA1, amb el títol Disvadvantaged students are meeting with art.
Des del claustre de professorat i la direcció del centre han expressat: «Estes jornades enriquixen les habilitats i l'aprenentatge dels nostres alumnes, a més de dotar-los de nous recursos educatius com puguen ser l'obertura i el foment en el món dels idiomes amb altres països i cultures».
El grup de professores ha estat durant uns dies en el centre educatiu atenent la metodologia de treball dels diferents nivells i cicles del col·legi i posant en comú les diferents visions educatives de tots dos països. En este sentit també han aprofitat per a visitar el patrimoni industrial i històric del municipi i nodrir-se de la cultura, tradicions i història saguntines.
El regidor d'Educació ha indicat que «és molt important i necessari que es treballe des dels centres educatius la immersió lingüística amb altres països» per a fomentar una especialització completa de l'alumnat, reforçant aspectes «tan rellevants com l'expressió oral i així germinar una conversa fluida». A més a més, Raúl Palmero ha afirmat: «Des del departament d'Educació sempre donarem suport a este tipus d'iniciatives, les quals són fonamentals i essencials per al futur i desenvolupament dels nostres alumnes més joves».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny