Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La sinopsi explica que Carles i Tere serien la parella ideal si no fora perquè el muntatge d'un senzill moble d'Ikea, traurà a la llum la seua complicada convivència després de 25 anys
![]()
Juli Disla i Cristina Fernández Pintado, d’Albena Teatre, porten a Sagunt l'obra de teatre El moble, una comèdia en valencià per a tots els públics, que té una duració de 90 minuts amb el preu de l'entrada a 9 euros, i que la interpretaran en el Centre Cultural Mario Monreal (c/ Roma, 9, Sagunt) este dissabte, 16 de desembre, a les 19 hores. Esta obra de teatre està programada dins de la programació de tardor del departament de Cultura.
La sinopsi explica que Carles i Tere serien la parella ideal si no fora perquè el muntatge d'un senzill moble d'Ikea, traurà a la llum la seua complicada convivència després de 25 anys. Amb cada tac, cada prestatgeria i frontissa posada, boten per l'aire les queixes ocultes, els fantasmes adormits. I és que quan un moble entra per la porta, l'amor ix per la finestra... Segons ell, el moble és bo, bonic i barat. Segons ella, dolent, lleig i impossible. Tan simple com això, tan senzill com qualsevol banal discussió domèstica. El moble és un pretext per a submergir el públic en els més íntims conflictes d'una parella de quaranta i tants, que es troba al costat de l'abisme. Comptat així podria semblar un drama, res més lluny de la realitat. És una comèdia amb pinzellades dramàtiques.
Les entrades poden adquirir-se en: https://www.servientradas.com/espectaculo/AYUNTAMIENTO_DE_SAGUNTO/3/el-moble.html
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny