Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'esdeveniment s'ha centrat, principalment, en el paper que juguen les noves tecnologies en el foment dels discursos d'odi contra el col·lectiu LGTBI+

El regidor de Polítiques LGTBIQ+ de l’Ajuntament de Sagunt, Raúl Palmero, ha assistit hui a la jornada d'Innovació i Intervenció amb Delictes d'Odi celebrada a Madrid. Esta actividtat ha estat organitzada per la FELGTBI+ i el Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030.
Raúl Palmero ha assenyalat que han pogut «recollir diferents normatives i actuacions per a posar en pràctica en el nostre municipi». A més, ha ressaltat que «és important que visibilitzem les problemàtiques del col·lectiu LGTBIQ+ així com la importància d'abordar la seua visibilitat, sensibilització i divulgació de manera transversal a tota la societat i, en particular, a la nostra població més jove».
«També, s'ha abordat la problemàtica creixent dels discursos i delictes d'odi en les xarxes socials, des de diversos àmbits com el penal o l’administratiu i la seua regulació en les seues pròpies plataformes», ha afegit Palmero. El regidor de Polítiques LGTBIQ+ ha indicat també que la Policia Local de Madrid els ha aportat informació amb la que poder iniciar nous projectes des de la regidoria.

Esta iniciativa ha comptat amb tres taules de debat: "Noves tendències: evolució dels delictes i discursos d'odi en el col·lectiu LGTBI+", Noves tecnologies i discursos d'odi" i "Bones pràctiques: actors involucrats". En elles han participat diverses personalitats relacionades amb la justícia, la seguretat, la comunicació i la literatura.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny