Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es mantindrà la cita prèvia per a gestions com empadronaments
El Servei d'Atenció i Informació Ciutadana (SAIC) retirarà a partir del 18 de març la cita prèvia per a quasi tots els tràmits amb l'administració local, però es mantindrà per a empadronaments per la quantitat de temps i tasques que comporta. Així mateix, el govern estatal està preparant un avantprojecte de llei per a modificar l'article 14 de la Llei de Procediment Administratiu Comú i d'esta manera es posarà fi a la cita prèvia obligatòria en les oficines de l'Administració Pública.
En estos moments, el SAIC disposa d'un equip humà format per 24 persones amb les seues tasques distribuïdes de la manera següent: en l'Edifici Camí Reial (Sagunt) hi ha 2 persones informant, 5 persones en atenció presencial, 1 persona en atenció de padró i dues persones del Servei PROP pertanyents a la GVA, i en la Tinència d'Alcaldia (el Port de Sagunt) hi ha 2 persones en informació, 6 persones en atenció presencial, 1 persona en atenció de padró i 2 persones de l'Ajuntament al costat de personal de la GVA. En els Serveis Centralitzats treballen 1 persona en la gestió de registres de seus electròniques, 2 persones en atenció telemàtica en matèria de padró d'habitants i 2 persones per al tractament de fitxers de l'INE i expedients d'ofici de padró d'habitants.
La regidora del SAIC, Ana María Quesada, ha ressaltat: «El saber fer del personal del SAIC i el seu compromís amb la seua tasca és el que fa que el servei públic funcione i cobrisca les necessitats que se'ns requerixen. Cap tasca és senzilla, ni cap persona sap tot i és infal·lible». Així mateix, la regidora ha indicat: «No és fàcil canviar rutines de treball i a això se suma que ens falta reforç». Finalment, ha agraït al personal la seua plena disposició «per a treballar amb l'objectiu posat a millorar la qualitat del servici».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny