Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La Regidoria de Comerç i Mercats repartix tres bons de 1.000 € i sis de 500 € entre els nou veïns i veïnes que van guanyar el sorteig

La Campanya de Promoció del Comerç Local ha arribat a la seua fi amb el lliurament dels premis per part de l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno. Els nou saguntins i saguntines que van guanyar el sorteig celebrat durant la setmana passada han recollit la seua recompensa en el Consell Local Agrari este migdia. Els premis consistixen en tres bons de 1.000 euros i sis bons de 500 euros per a gastar a les botigues i comerços adscrits a esta iniciativa.
A més de l'alcalde de Sagunt, a l'acte de lliurament ha assistit una representació de la Federación Junta Fallera de Sagunt encapçalada per la Fallera Major, Núria Bueno Caballero. Cal esmentar que esta campanya ha sigut organitzada per la Regidoria de Comerç i Mercats amb l'eslògan 'Invertix en Confiança'.
La finalitat d'esta iniciativa és premiar la fidelitat de compra de la ciutadania del municipi, augmentar la notorietat i importància del comerç de proximitat, així com incentivar els veïns i veïnes a acostar-se per conéixer l'àmplia oferta comercial de Sagunt.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny