Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Els i les alumnes també han rebut El cor de la Geneta i Dones que parlen, llibres guardonats en els Premis Literaris Ciutat de Sagunt 2021

L'Ajuntament de Sagunt ha retut un homenatge als i les alumnes que van aconseguir els millors expedients acadèmics durant el passat curs escolar en sisé de Primària i 4t d'ESO. L'acte va tindre lloc a la Via del Pòrtic amb la participació de l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor d'Educació, Raúl Palmero.
Els 41 alumnes homenatjats van rebre un diploma en el qual es reconeix el seu rendiment acadèmic, així com El cor de la Geneta de Guillem Rosselló Bujosa i Dones que parlen de Ferran Joanmiquel Pla, els llibres guardonats amb els Premis Literaris Ciutat de Sagunt 2021 en la categoria de narrativa i teatre, respectivament.
L'alcalde de Sagunt ha recordat que, a més de l'esforç i la implicació duta a terme pels i les estudiants homenatjats, el suport de l'entorn familiar és un factor molt important per a aconseguir estes cotes d'excel·lència. Per la seua banda, el regidor d'Educació ha animat l'alumnat a enfocar el seu futur acadèmic sobre la base de les seues preferències: «No hi ha carreres universitàries ni mòduls de formació professional per a xics ni per a xiques, estudieu el que vos apassione».


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny