Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Este esdeveniment literari forma part de la programació cultural de Saguntum in Mare Nostrum i tindrà lloc el dijous 25 d'abril a les 19 hores

El prestigiós escriptor Santiago Posteguillo visitarà Sagunt dijous que ve 25 d'abril per a la presentació de la seua última novel·la: Maldita Roma. L'esdeveniment literari està programat a les 19 hores en el Centre Cultural Mario Monreal i s'emmarca dins de Saguntum in Mare Nostrum, unes jornades orientades a acostar a la ciutadania el passat històric de la ciutat i a la candidatura del municipi com a Patrimoni de la Humanitat.
Després del monumental èxit de Roma soy yo, Santiago Posteguillo ha publicat el segon lliurament de la saga amb la qual l'autor relata la vida de Juli Cèsar: Maldita Roma. En este llibre es narren atacs pirates, l'enfrontament amb Espartac en la rebel·lió dels esclaus, grans batalles de l'època o el naixement de la reina Cleopatra a la vora del riu Nil.
Santiago Posteguillo és un escriptor valencià que ha aconseguit fama per la publicació de diverses trilogies les trames de les quals transcorren en l'Antiga Roma com per exemple: la saga Escipión El Africano, la saga de Trajano i la bilogía de Julia que està conformada pel llibre Y Julia retó a los dioses i por Yo, Julia, publicació amb la qual Santiago Posteguillo va obtindre el Premi Planeta en 2018.
La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt organitza Saguntum in Mare Nostrum i compta amb la col·laboració de l'associació Nautilus, el Grup Fotogràfic ARSE, Sagvntvm Avgvsta, Aeqvor Nostrvm, Sagvntvm Civitas, la Universitat de València, el CEFIRE i el Club de Lluita Camp de Morvedre.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny