Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Hui s’ha celebrat la jornada "L'envelliment actiu i la convivència de les persones d'edat avançada a Sagunt" al Centre Cívic Antic Sanatori

La regidoria de Serveis Socials ha celebrat hui la jornada "L'envelliment actiu i la convivència de les persones d'edat avançada a Sagunt" al Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt. L'objectiu d'esta iniciativa era donar a conéixer els programes i les activitats que es duen a terme per a este sector de la població des de Serveis Socials.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha tancat l'acte destacant la temàtica de la jornada, que ha sigut l'envelliment actiu. «La paraula clau és l'apoderament. La població major durant massa temps ha sigut vista d'una forma relativament passiva», ha assenyalat. A més, Moreno ha ressaltat la importància de canviar el concepte que es té del terme jubilat: «Canviar un estereotip tan assentat en la societat és complicat, però precisament per això des de les administracions públiques estem intentant parlar de tot, de drets, de capacitats i habilitats, de voluntariat, de com poder continuar tenint un impacte positiu en la societat».
D'altra banda, la regidora de Serveis Socials, Nuria Carbó, ha destacat el «fructífera i amena» que ha sigut la jornada per a les persones que han assistit. Així mateix, s'ha mostrat molt satisfeta també pels ponents que han participat, els quals «han aportat molt».

Durant la jornada s'ha presentat també el desenvolupament del projecte Impuls de l'Institut de Biomecànica de València. A més, s'han presentat també els programes municipals de voluntariat i participació activa de les persones d'edat avançada i s'ha dut a terme una ponència sobre els beneficis de la tecnologia adaptada a la llar. Finalment, s'ha parlat sobre l'habitatge col·laboratiu en cessió de sòl públic.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny