Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El concert Aretha y los Franklin es podrà gaudir a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt hui divendres 3 de novembre a les 20.30 hores

La Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt albergarà hui divendres 3 de novembre, a les 20.30 hores, el concert de soul i jazz Aretha y los Franklin, a càrrec de Rochi Producciones. Este esdeveniment està inclòs dins de la programació de tardor de la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt. La interpretació tindrà una duració de 90 minuts i el preu de l'entrada serà de 9 euros.
El joc de veus, la crida i resposta entre la solista i les vocalistes fan que l'espectacle transporte al mateix cor de Memphis, o als suburbis de Chicago (amb eixos clubs de jazz dels 50), arribant al soul més representatiu dels 60. L'essència d’Aretha y los Franklin naix de la combinació d'elements de Gospel i Rythm & Blues. El concert ret homenatge a les grans icones del gènere com són Aretha Franklin, Tina Turner o Ray Charles. Cançons de Sinatra, Etta James, Pegy Lee o Natalie Cole aconseguixen que l'espectador es trasllade a eixa època daurada.
Les entrades es poden adquirir a través d'Internet: https://www.servientradas.com/espectaculo/ayuntamiento_de_sagunto/6/aretha-y-los-franklin.html.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny