Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Este taller té com a objectiu oferir ferramentes per a saber com manejar possibles situacions en les quals es presenten conflictes

Des del departament d'Infància i Joventut de l'Ajuntament de Sagunt, s'han posat en marxa tallers sobre benestar emocional destinats a l'alumnat de 5é i 6é de primària. Les sessions es desenvoluparan el dimecres 28 de febrer de 18.00 a 19.30 hores en el Casal Jove del Port de Sagunt, i el dijous 29 de febrer de 16.30 a 18.00 hores, en el Casal Jove de Sagunt.
Estos tallers es desenvoluparan a través de dinàmiques, jocs i tècniques actives, i mantenint en tot moment un ambient segur i de respecte. En estos tallers, que es realitzaran mensualment, es treballaran temes que ajuden al fet que els menors se senten bé, com poden ser les emocions, l'autoestima o la resolució de conflictes, entre altres.
El pròxim taller tindrà com a objectiu oferir ferramentes per a saber com manejar possibles situacions en les quals es presenten conflictes i la frustració quan ens enfadem.
En els pròxims mesos hi haurà més tallers. Les inscripcions es poden realitzar des de l'1 de febrer fins al dia de realització del taller en: http://aytosagunto.apuntate.en línia/pio/
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny